Ticaret Odası Selçuk’taki Mali Müşavir ve Muhasebecilere İstihdam Teşvik Paketini tanıtmak için bir bilgilendirme toplantısı düzenledi. Toplantıya İŞKUR Torbalı Müdürü Cemil Altun da katıldı.

     TOBB Koordinatörlüğünde yürütülen 2019 İstihdam Seferberliğinin detayları, Selçuk Ticaret Odası evsahipliğinde Selçuk’taki mali müşavir ve muhasebecilere anlatıldı. İşkur Torbalı Müdürü Cemil Altun ve İŞKUR uzmanlarının da davet edildiği program kapsamında İstihdam Teşvikleri tek tek anlatıldı, mali müşavirlerin soruları yanıtlandı.

STO BAŞKANI YOLCU: “BU TEŞVİK PAKETİ İŞGÜCÜ MALİYETLERİNİ  HAFİFLETECEK NİTELİKTE FIRSATLAR İÇERİYOR. ”

     Bir işletmenin ticari faaliyetlerini yürütürken en büyük maliyet kalemlerinden birinin işgücü maliyeti olduğuna dikkat çeken STO Başkanı Koray Yolcu İstihdam Seferberliğinin bu maliyet yükünü hafifletecek teşvikleri içerdiğini söyledi. İşletmelerin bu teşviklerden yararlanmasının önemine dikkat çeken Yolcu TOBB koordinasyonunda yürütülen bu programa iş dünyası olarak destek veriyoruz. İstihdam seferberliği kampanyasının işletmelerimizin işgücü maliyetlerini düşürmeye yönelik bir dizi destek kalemini içerdiğini söyleyen STO Başkanı Yolcu, bu kampanyadan işletmelerimizin yararlanması için hep beraber bu kampanyayı tanıtmamız gerek” dedi.

İŞKUR MÜDÜRÜ ALTUN:  “TEŞVİKLERDEN YARARLANMAK İÇİN İŞLETMELERİN VE İŞARAYANLARIN İŞKURA KAYITLI OLMASI GEREK”

    İstihdam Seferberliği kapsamındaki teşviklerin detaylı olarak anlatıldığı sunumdan sonra konuşan İŞKUR Müdürü Cemil Altun da işletmelerin bu desteklerden yararlanması için hem işçi adayının hem de işletmenin İŞKUR kaydı olması gerektiğini söyledi. Kampanyanın İŞKUR üzerinden yürütüldüğüne dikkat çeken Altun, mali müşavirlerin isletmelere ulaşmada kilit bir noktada olduklarını söyledi. Ticaret Odası’na bu bilgilendirme ve buluşma için teşekkür eden İşkur Müdürü işletmelerimiz ve mali müşavirlerimiz istihdamla ilgili her türlü soru ve ihtiyaçlarını bize yöneltebilirler. Uzmanlarımızla birlikte onlara en uygun çözümü sunmak için hazırız” dedi.